Kuten otsikosta näkyy niin aloittelen nyt sitten kirjoittelun tänne. Olen 34-vuotias naisihminen täältä Kemistä. Muutettiin tänne vuosi sitten lokakuussa. Perheemme on seitsemän henkinen uusperhe. Lapsia on siis viisi, joista neljä on poikia ja yksi tyttö. Kaksi poikaa (-02 ja -03) ja tyttö (-06) ovat miehen kanssa yhteisiä. Vanhemmat pojat ovat miehen edellisestä liitosta ja toinen niistä on miehen oma ja molemmilla on sama äiti. Vanhin poika on meillä siten ottopoikana.

Koska kotoisin olen maatilalta niin aina olen ollut kiinnostunut eläimistä ja rakastan niitä. Perheessämme on tällä hetkellä amerikanstaffordshirenterrieri, kissa, kaksi kääpiöluppaa, akvaario ja enää yksi venäjänkääpiöhamsteri roborovski. Aiemmin oli hamstereita enemmänkin kun kasvatin muutaman poikueen sekä kaksi undulaattia. Yhden kanipoikueenkin olen kerennyt kasvattaa. Ammatiltani olen AMK Ympäristöinsinööri sekä AMK Agrologi. Töissä en ole ollut valmistumisen jälkeen -02 vaan kotiäitinä häärännyt. Nyt kun lapset aloittavan tarhan niin voisi hakea työpaikkaa. Olisi mukavaa vaihtelua kaiken tämän koti ruljanssin jälkeen ja vielä masentuneena. Apuakaan ei ole ollut lähettyvillä kun suku on molemmilla tuolla Etelä-Suomessa paitsi siskoni joka asuu vielä pohjoisempana.

Kun on ollut aikaa niin olen virkannut tai neulonut. Nytkin on ollut monta työtä tekemättömänä kun aika ei ole riittänyt. Tuntuu että koko ajan saisi olla siivoamassa muksujen sotkuja. Nuorin poikakin on nyt ollut kuivaksi opettelussa ja aina ei tahdo muistaa vessaan mennä. Niinpä löytyy sitä itseäänkin välillä jostain päin huushollia. Mutta nyt pitää mennä ruoan laittoon. Jatkan sitten joskus toiste.

image hosting for myspace

image hosting for myspace